Service

Konkret vil Prop365' assistance foregå således

  • Indmelding af akut, forebyggende eller løbende vedligehold

  • Serviceteamet håndterer opgaven

  • Serviceteam indhenter tilbud hvis nødvendigt

  • Boligejeren accepterer tilbuddet og udførsel igangsættes

  • Indmelding af byggeprojekt

  • Serviceteamet håndterer projektet

  • Bygge- eller energirådgiver bookes

  • Løsningsforslag udarbejdes

Prop privat

299

kr. pr. bolig/pr. md

Prop privat+

449

kr. pr. bolig/pr. md

PropBusiness

Pris efter aftale

7 grunde til at vælge Prop365

Ved at benytte vores topprofessionelle Facility Management-program kan du nemt skabe et overblik over, hvad der skal ske med din bolig nu, i morgen og om flere år. 

Gennem det overblik, du får over din bolig, kan du nemmere vedligeholde den og deraf undgå at nedslide din bolig

Vi stræber efter at skabe mere bæredygtige boliger med mindre effekt på miljøet. 30% af Danmarks CO2-udslip stammer fra boliger og det kan du bidrage til at nedbringe ved at bruge vores Facility Management-program og med vores ekspertise.

Gennem det overblik, du får over din bolig, kan du nemmere vedligeholde den og deraf undgå at nedslide din bolig

Med os undgår du at skulle bøvle med at indsamle tilbud fra en lang række håndværkere for at finde den rigtige pris og den rigtige håndværker. Hvis du blot indberetter problemet, skaffer vi de nødvendige tilbud inden for x dage. Vores samarbejde med flere håndværkerkæder gør, at du opnår rabat gennem os.

  1.  

Vores Facility Management-program skaber et overblik over alle aspekter af netop din bolig – hertil hvornår og hvordan disse kræver vedligeholdelse eller kan udbredres. Du bliver fri for at holde styr på, hvornår der skal lægges nyt tag, skiftes vinduer, hvordan isoleringen bliver mere effektiv og meget, meget mere! Og samtidig får du en boligrådgiver ud to gange om året, der gennemgår det hele med jer.

Vi har flere kompetente og erfarne boligrådgivere ansat, der står klar til at hjælpe dig.